جعبه گشایی Huawei Y7p

Huawei Y7p با دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی کرین 710F و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی، اولین گوشی برند هواوی با HMS که در بازار ایران عرضه شده است.

انواع گوشی های هواوی y7p

Huawei y7p مجهز به یک پردازنده‌ی کرین 710F درکنار چهار گیگابایت رم، از اندروید ۹ به‌همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و یک درگاه میکرو اس‌دی برای افزایش ظرفیت حافظه تا سقف ۵۱۲ گیگابایت است.

y7p

هواوی برای این گوشی صفحه‌نمایشی از نوع LCD با رزولوشن HD پلاس (۱۵۶۰ در ۷۲۰) و اندازه‌ی ۶/۳۹ اینچ به‌همراه جایگاه دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی در گوشه‌ی سمت چپ بالا را انتخاب کرده است. در پشت گوشی می‌توان حسگر اثر انگشت به‌همراه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد که یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک حسگر عمق تصویر دو مگاپیکسلی آن‌ را همراهی می‌کنند

رنگ بدنه هواوی Y7p

اولین نکته جالب در مورد Y7p به طراحی آن به‌خصوص در بخش پشتی تعلق دارد، جایی‌که در هر دو ترکیب این مدل از بازی رنگ و نور جالبی استفاده شده که پیش از این در کمتر نمونه دیگری به کار گرفته شده است. در این بخش با حرکت دادن گوشی در نور، یک حاشیه‌ای رنگی مشخص دورتادور یک مستطیل کوچک‌ترِ درون بدنه ظاهر می‌شود که از لحاظ رنگی در شرایط متفاوتی نسبت به بخش‌های خارجی این مستطیل به‌سر می‌برد. این ترکیب رنگ، حتی در نسخه مشکی دستگاه نیز ظاهر شده و در این مدل نیز طراحی متفاوتی را می‌توان مشاهده کرد.

رنگ بدنه هواوی y7p

در کناره سمت چپ بالای این صفحه‌نمایش حفره‌ای درون پنل در نظر گرفته شده که دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی دستگاه را در خود جای می‌دهد؛ این دوربین فاقد فوکوس خودکار بوده و از گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد.

جذابیت اصلی Y7p برای بسیاری از کاربران در دوربین اصلی بخش پشتی نهفته است جایی‌که از یک نمونه 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در این بخش استفاده شده که در کمتر نمونه‌ای در این رده قیمتی می‌توان نمونه دومی برای آن یافت. دوربین دوم این بخش 8 مگاپیکسلی التراواید با دیافراگم f/2.4 بوده و در نهایت یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق میدان با f/2.4 نیز مجموعه تصویری دستگاه را کاملا می‌کند. سنسور اثر انگشت دستگاه نیز در همین بخش جای دارد.

دوربین فوق العاده y7p

هواوی Y7p ظاهرا در ابتدا در بازار تایلند عرضه خواهد شد و قیمت آن در این بازار 4,999 بت تایلند (با نرخ فعلی تبدیل ارز، نزدیک به 160 دلار) در نظر گرفته شده است.

منبع : Huawei

انتقال به صفحه اصلی فروشگاه

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.